Home Viral Watie paksa Shuib lakukan ini sampai anak anak pun tak tahu,sekali Shuib...

Watie paksa Shuib lakukan ini sampai anak anak pun tak tahu,sekali Shuib buka mulut

208
0

Watie paksa Shuib lakukan ini sampai anak anak pun tak tahu,sekali Shuib buka mulut

Meskipun sudah dua bulan lebih mendirikan rumah tangga, kisah pengantin baru Shuib dan isterinya Watie Hanifiah menjadi bualan ramai di media sosial.

Terbaru, Shuib terpaksa juga dengar cakap Watie bila di paksa pakai sedondon baju yang bewarna pink dan mendapat perhatian ramai dari warganet.

“Asyik semua benda nak secucukk jrrr ” komen Shuib. Tapi walaubagaimanapun
Shuib akur kehendak Watie.

Lihat video

@inayahbeautytrading Replying to @Dayangku Lawak betul diorang ni #shuib #watie #berryfull #gattox #fyp #berryfull #fypシ #fypage #fypシ゚viral #fypdongggggggg #fyppppppppppppppppppppppp #fypp #fypdongggggggg #fypgakni #fypdong #fypgakni #fypindo #tiktokindo #indo #tiktoksukma #sembangentertainment #foryoupage #foryoupageofficiall #shouldbeme #tiktokavatar #Makanlokal #10Bersama #makeup #beauty ♬ Ojo Dibandingke Steve Wuaten Remix 2022 – stevee wuaten

Sebelum ini ramai netizen memberi komen bermacam macam tentang Watie namun dia tetap bersabar dalam mengharungi sebagai ibu
baru pada anak anak Shuib.

Tidak melatah dengan perkara itu, wanita berusia 35 tahun itu menganggap apa sahaja yang berlaku termasuk kata-kata nista yang diterima sebagai angin lalu.

“Saya tak ambil tahu, kadangkala saya dapat tahu ada hantaran sedemikian pun bila orang sampaikan. Saya baca komen, tetapi buat seperti angin lalu dan tidak simpan dalam hati.

“Saya juga tak pernah bincang atau cakap dengan Shuib sebab saya nak hidup dengan dia dan anak-anak. Jadi pandangan yang perlu saya ambil kira adalah Shuib, anak-anak dan keluarga. Apa yang orang luar nak cakap, itu tidak penting untuk saya,” ujarnya tenang.

Watie bahagia bersama anak anak Shuib

Apapun kita doakan moga perkahwinan Shuib dan Watie kekal hingga ke Jannah.

Sumber: tiktok
Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Previous articleErra Fazira hilang hak jagaan anak Engku Aleesya,rupanya tak sangka sebab ini
Next articleDengan sekali lafaz sah Shila Amzah jadi isteri Ubai,tapi nilai mas kahwin jadi perhatian

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here