Home Petua Tips Yan Josua Nyanyi Sempena Hari Lahir, Suami Ded4h Nora Danish Tak Nak...

Yan Josua Nyanyi Sempena Hari Lahir, Suami Ded4h Nora Danish Tak Nak Ada Sambutan – ‘Awak Benar-Benar Hadiah Dari Syurga’

96
0

Tanggal 7 Mac adalah merupakan ulang tahun kelahiran pelakon jelita Nora Danish. Biarpun umur sudah memasuki 40 tahun, pelakon yang terkenal dengan watak Puteri ini kekal awet muda.

Suami tercinta, Nedim Nazri Aziz menitipkan ucapan istimewa sempena hari bermakna ini. Menerusi hantaran di Instagram (IG), Nedim yang lebih dikenali dengan Boss Ned menyatakan biarpun umur Nora sudah meningkat namun di matanya masih sama seperti kali pertama mereka bertemu.

Maafkan dosa-dosa saya

Katanya lagi, kehadiran pemilik nama Nora Diana Mohd Danish Hanif dalam kehidupannya telah mengubah dia menjadi suami dan bapa yang lebih baik.

Bukan itu sahaja, Boss Ned membuat kejutan dengan memberi satu rakaman video ucapan hari lahir daripada penyanyi kesukaan Nora iaitu Yan Josua.

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen, pelakon filem Polis Evo memberitahu ini adalah hadiah paling bermakna yang diterima.


Ibu kepada dua cahaya mata ini juga bersyukur kerana Boss Ned adalah jodohnya dan dia berdoa agar hubungan cinta mereka kekal hingga syurga.

Terdahulu, Nora berkahwin dengan Boss Ned berkahwin pada tahun 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Mohamed Neqayl Nedim yang kini berusia tiga tahun.

Komen Netizen:

Menerusi perkahwinan pertamanya dengan Rizal Ashram Ramli, Putra Rayqal merupakan satu-satunya cahaya mata mereka. Manakala Boss Ned pula mempunyai seorang anak lelaki dengan bekas isteri iaitu Mohamed Nedrin.

Sumber: Instagram @boss_ned

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://ohbulan.com/

Previous articleTak puas hati tengok pokok keladi tinggi dan cantik, guru minat bisnes sanggup lupakan rasa t4kut… heret 4 anak angkut guna Honda ‘habis bayar’
Next articleBudak 10 tahun berani tawar diri urus ‘baju ter4khir’ bapa, -“Bang, boleh tak saya nak tolong?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here