Home Petua Tips Petugas Op C0V-19 Yang Pertama pitam, meningg4l dunia

Petugas Op C0V-19 Yang Pertama pitam, meningg4l dunia

423
0

ALOR SETAR: Seorang anggota p0lis yang pit4m ketika melakukan penugasan Op C0V-19 di Kepala Batas, Sabtu lalu, meningg4l dunia di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di sini, hari ini.

Ucapan T4kziah Dari Dato’ Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi

Salam takziah kepada anggota keluarga Koperal Mohd Masri Maguni yang telah meningg4l dunia ketika menjalankan tugas dalam operasi C0v19.

Beliau meninggal dunia setelah pitam akibat d4rah tinggi ketika bertugas. Sesungguhnya peng0rbanan yang tinggi daripada arwah Koperal Mohd Masri dan rakan sejawatannya di Balai P0lis Kepala Batas, Alor Setar dan semua anggota p0lis di seluruh negara amatlah saya hargai.

Mari kita seluruh rakyat Malaysia ucapkan terima kasih atas peng0rbanan tinggi mereka berada di barisan hadapan dalam mendepani C0v19 ini.

Al fatihah buat arwah Koperal Mohd Masri.

Dato’ Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi
Pengerusi Barisan Nasional

Ketua P0lis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd Rozi Jidin, berkata anggota terbabit, Koperal Mohd Masri Maguni, 58, yang bertugas di Balai P0lis Kepala Batas meningg4l dunia pada jam 5.20 pagi tadi, selepas tiga hari menerima rawatan.

Mohd Rozi berkata, anggotanya itu meningg4l dunia bukan akibat dij4ngkiti C0V-19 tetapi mengalami tekanan d4rah tinggi.

Dalam kejadian Sabtu lalu, anggota p0lis terbabit dikatakan rebah secara tiba-tiba ketika menjalankan tugas Op C0V-19 itu.

Allahyarham yang ketika itu mengalami kebas kaki, tangan dan pening kepala dikejarkan ke HSB selepas terjatuh di lokasi kejadian jam 4 petang.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : bharian

Previous article11 Inisiatif Kerajaan Bagi Membantu Rakyat Dalam Situasi P4ndemik C0v 19
Next article‘Kecoh Pramugari l4ri’ sudah kembali ke hospital, mengaku timbul s4lah faham – “Saya tak tahan duduk situ…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here