Home Petua Tips Makcik Ni Smpai MenggiigiI Slps Lelaki Itu Cakap ‘Tunggu Aku Akan Cari...

Makcik Ni Smpai MenggiigiI Slps Lelaki Itu Cakap ‘Tunggu Aku Akan Cari Kau’. Ini Punca Sebenar Kjdian

155
0

” Memang rasa gram sangat sebab dia buat begitu tanpa sebab.” Antara luahan Fauziah  Ajid bila diperlakukan oleh seorg lelaki tanpa sebab yang betul.

” Kalau dia mahu parkir itu sekalipun kenapa perlu sampai tolak motosikal dan ha.yun topi keledar pada saya?

Kenapa tak cakap baik-baik  sanggup dia pukvI orang tua,” kata Fauziah Ajid, 61.

Wanita itu meluahkan kekes.alan selepas mendkwa dicederkan seorang lelaki tidak dikenali di tempat letak motosikal di sebuah premis perniagaan di sini, semalam.

Dalam kjdian 3.30 petang itu, Fauziah mengalami ben.gkak di pipi kiri dan muIut pec.ah.

Menceritakn kembali kjdian, katanya, dia menunggang motosikal bersama seorang rakan untuk ke kedai berkenaan bagi membeli barang.

Katanya, dia memberhentikan motosikalnya seketika sebelum masuk parkir bagi memberi laluan kepada sebuah kereta yang mengundur dan ketika itu melihat lelaki berkenaan turut berhenti di belakangnya.

” Tiba-tiba lelaki itu menolak motosikal saya dan saya terus tanya kenapa dia buat begitu serta meminta dia bercakap baik-baik jika ada apa-apa.

” Tetapi dia hanya mendiamkan diri sebelum turun daripada motosikalnya dan terus mengha.yun topi keledar di bahagian muka kiri saya,” katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Fauziah yang menghi.dap pnyakit jant.ung selain drah tinggi, kncing ma.nis dan msaIah hati mengakui tndakan mngejut lelaki terbabit membuatkan jntungnya berdegup laju.

” Ketika itu, saya rasa pning, mengg1gil badan dan seperti mahu tumbang tetapi saya gagahkan diri untuk mencarinya yang sudah masuk ke dalam kedai,” katanya.

Fauziah berkata, sebaik menemui lelaki itu, dia menanyakan sekali lagi punca seran.gan dan berniat untuk membela dirinya, namun lelaki itu didkwa tidak mengulas apa-apa.

” Tetapi apabila di luar kedai, dia mengu.gut saya dengan berkata ‘tunggu, aku akan cari engkau’.

” Saya terkilan kerana dia tak hormat orang tua sedangkan saya sudah boleh dianggap seperti ibunya kerana dia nampak masih muda dan yakin umurnya juga jauh beza dengan saya,” katanya yang membuat laporan di Balai Polis Sitiawan selepas kejadian itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Manjung, Asisten Komisioner Nor Omar Sappi ketika dihubungi mengesahkan kjdian itu dan pihaknya sedang mengesan suspk terbabit.

Beliau berkata, pihaknya juga akan mendapatkan perintah penyia.satan (OTI) daripada Timbalan Pendkwa Raya untuk tndakan lanjut.

” Setakat ini punca kejadian disebabkan oleh (perebutan) tempat letak kenderaan. Kes disiasat mengikut Sksyn 323 Knun Kesksaan,” katanya.

Reaksi warganet.

Sementara itu menerusi ruangan komen rata-rata ntizen mngecam tndakan lelaki terbabit yang disifatkan hanya tunjuk berani dengan wanita berusia.

” Cakap bnyk pun tak guna makcik tuh dah kesa.kitan dengan tak sepatutnya,. harap-harap mgsa tuh dah bagi kat polis nombor plat kenderaan yang digunakan oleh suspk tu” tulis Anip.

Sumber:hmetr0

Previous articleTular Lg Gadis D4kwa Kn Ngorat.Gadis Kata Dah Bertunang Tapi Anggota ni Kata ‘Nak Kwn Tak Salahkan’
Next article‘Bg Keadaan Tuan Guru Haji Hadi Sekarang’ Anaknya Muhammad Khalil Jelaskan Keadaan Bapanya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here