Home Petua Tips “Pakai Baju Putih Habis La Kena Lumpur,” – Nabila Razali Cuci Rumah...

“Pakai Baju Putih Habis La Kena Lumpur,” – Nabila Razali Cuci Rumah M4ngsa Banjir, Netizen Fokus Dengan Penampilan

68
0

Banjir besar yang mel4nda beberapa buah negeri baru-baru ini makin surut dan kerja-kerja pembersihan mula dijalankan. Selain orang ramai berganding bahu membantu, golongan selebriti turut ringan tulang turun ke kawasan memerlukan bantuan.

Tak dapat bagi duit, bagi tenaga

Penyanyi dan pelakon Nabila Razali antara selebriti yang turun padang membersihkan rumah m4ngsa terj3jas di sekitar Sungai Lui, Hulu Langat, Selangor.

Terkesan melihat keadaan tempat yang dil4nda banjir, Nabila, 29, memohon agar lebih ramai sukarelawan datang berkongsi tenaga selain menghulurkan bantuan dari segi kewangan.

Menerusi rakaman video yang dimuat naik di Instagram (IG), dilihat pemilik nama Nur Nabila Mohd Razali sedang membersihkan limpahan lumpur dengan kemeja putihnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🐈 (@nabila.razali)


Bagaimanapun, penampilan pelantun lagu Peluang Kedua itu telah menjadi topik bualan dalam kalangan pengguna media sosial.

Rata-rata warganet mempersoalkan pemilihan baju yang dibuat pelakon drama Hikayat Cinta Si Pem4tah H4ti yang dianggap tidak sesuai dengan persekitaran yang kotor.

Namun, ada segelintir yang berpendapat untuk tidak memanjangkan isu remeh ini dan memberi fokus kepada golongan yang terkesan.

Dalam pada itu, beberapa selebriti tanah air lain juga memerah keringat membantu golongan terjejas seperti Wany Hasrita, Ara Johari, Nora Danish, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Harith Iskander dan Ajak.

Komen netizen:

Sumber: Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Serah Semua Simpanannya Yang Berjumlah RM220,” – Anak Vivy Yusof Sanggup Keluarkan Duit Sendiri Untuk Hulurkan Bantuan Kepada M4ngsa Banjir
Next articleSuka Bertukar Dvka, Bapa Pengantin Perempuan Meningg4l Selepas Majlis Nikah Anak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here