Home Petua Tips Selama Ni Kita Tengok Dia Melawak Je.. Sekali Dia Serius, Semua Tergamam...

Selama Ni Kita Tengok Dia Melawak Je.. Sekali Dia Serius, Semua Tergamam Dengar Joey Daud Menyanyi

60
0

Cukup sinonim dalam salah satu karakter menerusi Kampung Pisang iaitu Daud M, Joey Daud adalah antara selebriti berbakat besar. Selain boleh berlakon dan melawak, Joey juga cukup berbakat sebagai seorang penyanyi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Joey Daud (@joey_daud)


Siapa sangka Joey yang punyai perangai ‘gila-gila’, tapi bila mula menyanyi boleh bikin ‘cair’ orang yang mendengarkannya! Menerusi satu perkongsian semula dari rakaman Astro Gempak, kelihatan Joey menunjukkan bakat nyanyiannya dengan menyanyikan semula lagu dari negara seberang.

Judul lagu ‘Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik-Baik Saja’ nyanyian asal oleh Judika ini boleh dinyanyikannya dengan baik sekali. Memang sedap betul suara nyanyian Joey ini!

Berikut adalah perkongsian rakaman nyanyian Joey Daud yang telah dimuat naik semula oleh seorang pengguna TikTok dengan akaun matlim_official:

Video

Memang padu habis nyanyian Joey Daud ini! Perkongsian rakaman tersebut telah meraih lebih 130 ribu tontonan dan 10 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan kata-kata pujian mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Dia ni dulu penyanyi solo sedap jugak suara dia masa muda, 20an macam tu”

Nyanyian Joey Daud 4

“Dia nih sama je Achong tu kan..Pelawak yang asalnya penyanyi..Dulu Achong masuk GV…Last2 tak expect pun dia masuk final bhaiii..Maybe Joey pun boleh jugak”

Nyanyian Joey Daud 3

“Dia ada bagi tau suara dia memang dah rabak sebab berlakon kena banyak jerit2. Kisah hidup dia sebagai penyanyi pun sedih”

Nyanyian Joey Daud 2

“Jarang tengok Joey serius”

Nyanyian Joey Daud 1

Sumbermatlim_official

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articlePergi kursus tapi jumpa jodoh, pemuda ini bahagia nikahi wanita di Amerika! Dulu semua mak buat, kini sate pun masak sendiri
Next article“Kalau Dia Tengah Meng4muk, Saya Pun Tak Boleh…” – Zarina Zainuddin Kongsi Cara Tenteramkan Anak Aut1sme

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here