Home Viral Ramai Cemburu Tengok Cara Shuib Hargai Anak Perempuan “Anak Kita Dah Besar...

Ramai Cemburu Tengok Cara Shuib Hargai Anak Perempuan “Anak Kita Dah Besar Bu….”

75
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari shuib yang berkongsikan detik anak perempuannya yang sudah cukup umur pada bulan ramadhan. Klip tersebut meruntun hati netizen kerana cara Shuib menghargai anak perempuannya, Talita membuatkana ramai cemburu sehingga mengalirkan air mata.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Shuib memberi pesanan buat Talita dan hal ini menarik perhatian ramai apabila pesanan tersebut dapat dilihat betapa sayangnya Shuib terhadap satu satunya anak perempuannya. Shuib meluahkan perasaan sedih melihat anak perempuannya sudah ke alam dewasa dan berharapa agar Talita menjadi wanita yang hebat..

Hal ini boleh ditonton di :

@shuibsepahtu Cerita harini 21 March 2024,sebelum berbuka tadi. Satu2 nya anak perempuan daddy dah masok ke alam dewasa.Dah jadi anak dara.Harini akan kita kenang smpi bila2 Talita.Semoga menjadi Wanita solehah,wanita hebat dunia akhirat.Aku je ke bapak yg sedih bila anak perempuan nya dah melangkah alam dewasa? Ke korang yg bapak2 pon sama akan nangis . . #DzakiraTalitaZahra ♬ original sound – Shuib Sepahtu


Berikutan itu, Shuib sempat melawak dengan menyatakan anaknya sudah boleh bernikah namun Watie membantah perkara tersebut kerana masih terlalu awal untuk Talita. Apa apa pun semoga hubungan keluarga mereka bertambah akrab di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dah Nampak Cina Yang Masak Masih Selera Lagi..”- Netizen
Next article“Jika Kamu Menjahati Seseorang, Tapi Orang Itu Balas Dengan Sujud, Kamu Yang Bermasalah…”- Ruhainies

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here