Home Viral “Dah Nampak Cina Yang Masak Masih Selera Lagi..”- Netizen

“Dah Nampak Cina Yang Masak Masih Selera Lagi..”- Netizen

63
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari noor Nabila berkenaan satu klip makan bersama seorang influencer iaitu navito halal yang mencari kedai yang halal untuk dimakan oleh masayarakat. Namun klip tersebut membuatkan sesetengan netizen tidak berpuas hati dengan cara Noor Nabila yang masih berselera makan di kedai cina muslim tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Noor Nabila yang mencuba mi tarik buatan cina muslim itu menarik perhatian ramai kerana jarang dapat bertemu dengan mi tarik yang sedap. Berikutan itu klip tersebut membuatkan segelintir peminat beliau menegur beliau kerana makan disitu.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)


Berikutan itu, klip tersebut dimuatnaik pada bulan ramadhan dan membuatkan ramai mula terliur dengan mi tarik tersebut. Namun para peminat Nabila gemar akan perkongsian beliau pada kali ini dan berharap beliau meneruskan dalam mencari makanan halal yang sedap untuk dicuba..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Pajeri Nenas Watie Sama Macam Masakan Arwah Tapi..”- Shuib
Next articleRamai Cemburu Tengok Cara Shuib Hargai Anak Perempuan “Anak Kita Dah Besar Bu….”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here