Home Viral “Pajeri Nenas Watie Sama Macam Masakan Arwah Tapi..”- Shuib

“Pajeri Nenas Watie Sama Macam Masakan Arwah Tapi..”- Shuib

49
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan klip Shuib yang berkongsikan pengalaman beliau berpuasa bersama isteri barunya iaitu Watie pada tahun ni. Beliau meluahkan rasa syukur pada nikmat yang diberikan utnuk merasakan kegembiraan sekali lagi kerana dapat berbuka bersama isteri.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Shuib memberikan pujian kepada Watie kerana pandai memasak walaupun masakan tersebut adalah pertama kali buat Watie. Kesungguhan Watie dalam memasak makanan kegemaran Shuib iaitu pajeri nenas buat Shuib lebih selera untuk makan.

Hal ini boleh ditonton di :

Berikutan itu, Shuib menjelaskan bahawa arwah Siti Sarah sering memasak pajeri nenas dan kini Watie mampu melakukan hal yang sama. Dijelaskan sekali lagi, resepi tersebut sememangnya berbeza namun kesedapannya agak luar biasa. Apa apa pun semoga hubungan kekeluargaan antara Shuib dan keluarga akan lebih akrab di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleDua Kali Kepercayaan Diberi Tak Dihargai, Klip Cerai Abby Abadi Tular Kembali “Kenapa Ajar Anak Ikut Jejak Langkah?”
Next article“Dah Nampak Cina Yang Masak Masih Selera Lagi..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here