Home Viral Dua Kali Kepercayaan Diberi Tak Dihargai, Klip Cerai Abby Abadi Tular Kembali...

Dua Kali Kepercayaan Diberi Tak Dihargai, Klip Cerai Abby Abadi Tular Kembali “Kenapa Ajar Anak Ikut Jejak Langkah?”

65
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan klip yang pernah menjadi kontroversi hangat iaitu kisah penceraian Abby Abadi dan Norman Hakim. Kisah mereka tertular kembali apabila ramai yang baru tahu punca sebenar penceraian mereka.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, penceraian mereka adalah kerana Norman ditangkap khalwat bersama Memey Suhaiza yang merangkap sebagai isterinya yang terkini. Namun mereka berbaik kembali setelah beberapa tahun demi anak anak mereka yang sedang membesar. Lantasan itu, anak mereka, Marissa Dania dikatakan mengikut jejak langkah bapanya apabila Norman Hakim memberikan kebebasan kepada Marissa sebagai wali.

Hal ini boleh ditonton di :

@airiensafiyya♬ Dawai (From “Air Mata Di Ujung Sajadah”) – Fadhilah Intan


Berikutan itu, para netizen mula memberikan komen berkenaan hal itu. Abby Abadi meluahkan rasa terkilan dengan tindakan Norman Hakim yang menganggap hal tersebut sebagai sesuatu yang remeh. Apa apa pun semoga hal mereka dapat diselesaikan dengan baik tanpa perlu bermasam muka..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleFayyad Si Pelakon Cilik Kini Jadi Rebutan Pengarah Filem, Lakonan Mampu Sentuh Emosi Penonton
Next article“Pajeri Nenas Watie Sama Macam Masakan Arwah Tapi..”- Shuib

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here