Home Viral Fayyad Si Pelakon Cilik Kini Jadi Rebutan Pengarah Filem, Lakonan Mampu Sentuh...

Fayyad Si Pelakon Cilik Kini Jadi Rebutan Pengarah Filem, Lakonan Mampu Sentuh Emosi Penonton

92
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan pelakon cilik yang menarik perhatian ramai iaitu Fayyad yang berlakon dalam Suratan kasih 2 kini menjadi rebutan pengarah filem dan drama. Si cilik itu yang mampu membawa emosi itu dipuji ramai kerana pandai membawa watak dengan sempurna.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Fayyad memliki satu bakat yang semulajadi dalam lakonan dan hal ini membuatkan si cilik itu berlakon dalam sebuah filem yang akan ditayangkan di kaca tv nanti. Berikutan klip yang dikongsikan di media berkenaan lakonan beliau yang berteriak menyatakan bahawa beliau malu memounyai ayah seperti ini menarik perhatian ramai.

Hal ini boleh ditonton di :

@dzul_hadziq Nantikan LUKISAN HATI UMAR khas Ramadhan ini di TV3 #LukisanHatiUmar #RinduKasih2 #WanitaSyurga ♬ original sound – Dzul Hadziq


Berikutan itu, Fayyad dapat dilihat sangat gemar dalam seni lakona ndan masih dalam prose belajar untuk memantapakan seni lakonan beliau sebagai artis cilik. Apa apa pun semoga cita cita si cilik itu tercapai untuk menjadi salah seorang pelakon cilik yang berseni..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Tak Gunakan Dia..”-Zoey Rahman Reject Wanita OKU, Akui Khilaf Terbagi Harapan
Next articleDua Kali Kepercayaan Diberi Tak Dihargai, Klip Cerai Abby Abadi Tular Kembali “Kenapa Ajar Anak Ikut Jejak Langkah?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here