Home Viral “Saya Tak Gunakan Dia..”-Zoey Rahman Reject Wanita OKU, Akui Khilaf Terbagi Harapan

“Saya Tak Gunakan Dia..”-Zoey Rahman Reject Wanita OKU, Akui Khilaf Terbagi Harapan

69
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan satu kenyataan dari Zoey Rahman yang merupakan artis tanah air yang terlebih mesra dengan wanita OKU sehingga membuatkan wanita tersebut jatuh hati sewaktu live di Tiktok bersama.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Zoey hanya menganggap wanita tersebut sebagai kenalan rapat sahaja dan tidak lebih pada itu. Namun wanita OKU tersebut mula jatuh hati dan meminta lebih daripada itu. Hal tersebut sudah dijelaskan oleh Zoey Rahman kepada wanita itu untuk tidak beranggapan lebih daripada itu.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, Zoey cuka menjelaskan status terkini beliau dengan wanita tersebut. Beliau menyatakan beliau kini masih menghadiahkan alat solek kepada wanita itu atas dasar ihsan. Berikutan itu Zoey juga menasihati wanita itu untuk terus mencari pendapat sendiri kerana wanita tersebut mempunyai ramai followers di tiktok..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleUstaz Azhar Idrus Ulas Isu Hin4 Kalimah ALLAH, “Kerajaan Perlu Guna Kuasa Ubah Kejahatan..”
Next articleFayyad Si Pelakon Cilik Kini Jadi Rebutan Pengarah Filem, Lakonan Mampu Sentuh Emosi Penonton

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here