Home Viral Ustaz Azhar Idrus Ulas Isu Hin4 Kalimah ALLAH, “Kerajaan Perlu Guna Kuasa...

Ustaz Azhar Idrus Ulas Isu Hin4 Kalimah ALLAH, “Kerajaan Perlu Guna Kuasa Ubah Kejahatan..”

54
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Ustaz Azhar Idrus yang mengupas isu sebuah kedai yang menghin4 kalimah Allah semudah itu. Hal ini membuka minda ramai apabila UAI menyatakan hal yang utama untuk menentang perkara ini adalah bukan perlu tenang tapi harus cemburu kerana kalimah tersebut dipermainkan..


Menurut daripada perkongsian yang diterima, UAI turut menjelaskan kerajaan turut memainkan peranan yang sangat penting dlaam mengatasi hal tersebut kerana kerajaa ada kuasa untuk mengubah perkara berikut. Kuasa kerajaan dalam menghukum seseorang yang mempermainkan kalimah tersebut perlu dilakukan.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, para netizen mula memberikan komen yang membina. Dalam pada itu, ramai yang menyokong pengulasan dari UAI berkenaan hal berikut. Apa apa pun semoga perkara ini menjadi pengajaran kepada semua untuk terus menjaga kalimah Allah dengan sebaik baiknya di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Kalau Saya Keluar Islam Pon Saya Tak Berdosa Sebab..”- Fatiya Latiff
Next article“Saya Tak Gunakan Dia..”-Zoey Rahman Reject Wanita OKU, Akui Khilaf Terbagi Harapan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here