Home Viral “Kalau Saya Keluar Islam Pon Saya Tak Berdosa Sebab..”- Fatiya Latiff

“Kalau Saya Keluar Islam Pon Saya Tak Berdosa Sebab..”- Fatiya Latiff

85
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Fatiya Latiff yang berkongsikan satu klip menyatakan amarah beliau kepada para netizen yang mengkritik kehidupan beliau pada baru baru ini. Beliau menyatakan bahawa beliau sangat kecewa sehingga beliau sudah tidak mampu berfikiran secara waras.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau sudah kecewa dengan sikap para peminat beliau dan beliau meluahkan rasa terkilan apabila beliau kini sudah berfikir untuk keluar islam. Berikutan itu beliau turut menjelaskan lagi bahawa beliau tidak akan berdosa berbuat demikian kerana hal yang membuatkan beliau begitu merupakan para netizen itu sendiri.

Hal ini boleh ditonton di :

@fatiyalatiff_1992 #fyp #fypã‚· ♬ original sound – FL


Berikutan itu, para netizen mula memberikan komen yang membina. Dalam pada itu, Fatiya Latiff menasihati para netizen dengan menyatakan jika beribadah beribu tahun sekalipun, jika beliau tidak memafkan para netizen, ibadah tiada guna jika dilakukan. Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Stress Tengok Mata Dia, Memang Selalu Mengantuk Ke..”- Netizen
Next articleUstaz Azhar Idrus Ulas Isu Hin4 Kalimah ALLAH, “Kerajaan Perlu Guna Kuasa Ubah Kejahatan..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here