Home Viral “Stress Tengok Mata Dia, Memang Selalu Mengantuk Ke..”- Netizen

“Stress Tengok Mata Dia, Memang Selalu Mengantuk Ke..”- Netizen

84
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Liyana Jasmay yang berkongsikan penglaaman beliau berbuka puasa di Tiktok. Beliau yang berbuka sdengan ketam masalk lemak dan nasi sejemput itu menerima face shaming sekali lagi oleh netizen.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Liyana Jasmay pernah terima face shaming oleh para netizen pada awal Januari lalu dan kini beliau masih menerima kritikan tersebut. Hal ini tidak sesekali mematahkan semangat beliau untuk terus berkarya dalam kerjayanya.

Hal ini boleh ditonton di :

@ljoneandonlyRamadan Series ASMR

♬ original sound – LiyanaJasmay


Berikutan itu, para netizen mula memberikan komen yang membina. Namun Liyana Jasmay masih kelihatan cantik dengan wajah yang manis dipandang dan disayangi oleh suaminya. Apa apa pun semoga ramadhan pada kali ini memberi keberkahan kepada Liyana dan keluarga..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Selesa Berisi Tapi Jangan Bagi Spekulasi Pregnant Sebab Saya Dah Penat Nak Jadi Ibu..”- Diana Danielle
Next article“Kalau Saya Keluar Islam Pon Saya Tak Berdosa Sebab..”- Fatiya Latiff

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here