Home Viral “Saya Selesa Berisi Tapi Jangan Bagi Spekulasi Pregnant Sebab Saya Dah Penat...

“Saya Selesa Berisi Tapi Jangan Bagi Spekulasi Pregnant Sebab Saya Dah Penat Nak Jadi Ibu..”- Diana Danielle

86
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Diana Danielle yang memberikan kenyataan berkenaan spekulasi berat badannya yang semakin meningkat. Beliau meluahkan beliau terkejut dengan spekulasi sesetengah netizen yang menganggap beliau sedang hamil. Beliau menjelaskan bahawa beliau sudah tiada keingingan untuk hamil pada saat ini.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Diana kini gemar makan masakan kampung dan sedar akan berat badannya yang semakin menaik. Beliau turut menyatakan bahawa beliau selesa dengan berat badan tersebut namun beliau perlu diet untuk membawa lwatak dalam sebuah drama yang akan dilakonkan olehnya.

Hal ini boleh ditonton di :

@diana.danielleIt’s lets talk about my weight wednesday

♬ original sound – Diana Danielle


Berikutan itu, beliau turut menceritakan kehidupan beliau untuk sampai ke tahap ini dan berharap agar peminat lebih memahami kerjayanya. Apa apa pun semoga Diana Danielle dapat mencapat apa yang diimpikan di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dia Wali Tapi Dia Lepas Tangan..”- Abby Abadi Luah Rasa Menyesal Berbaik Dengan Norman Hakim
Next article“Stress Tengok Mata Dia, Memang Selalu Mengantuk Ke..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here