Home Viral “Jika Kamu Menjahati Seseorang, Tapi Orang Itu Balas Dengan Sujud, Kamu Yang...

“Jika Kamu Menjahati Seseorang, Tapi Orang Itu Balas Dengan Sujud, Kamu Yang Bermasalah…”- Ruhainies

42
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Ruhainies setelah lama berdiam diri mengenai satu quote yang diambil dari Instagram. Petikan yang diambil itu menjadi tanda tanya semua apabila tindakan tersebut dikatan ingin memerli sesetengah individu berkenaan isu beliau ditangkap khalwat.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Ruhainies cuba mencari semangan beliau untuk terus berkarya dalam industri lakonan. Beliau masih dalam merealisasikan satu penggambaran sebuah drama yang dikenali sebagai “terjerat” bersama Aliff Aziz. Ruhainies pernah menyatakan bahawa dakwaan atas dirinya adalah satu hal yang salah yang patut beliau menerima dengan hati yang terbuka..

Berikutan itu, dakwaan kini menyatakan Ruhainies masih dalam status tidak mengambil hal tersebut sebagai satu kepentingan buat dirinya untuk mengelak dari terus emosi dari segi mental dan fizikal. Apa apa pun semoga Ruhainies diberikan semangat yang kuat untuk menghadapai masalah yang dihadapi olehnya..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleRamai Cemburu Tengok Cara Shuib Hargai Anak Perempuan “Anak Kita Dah Besar Bu….”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here