Home Viral Abby Abadi Dedah Kerja Sebenar Aslam Sara Dua Isteri “Marissa Tak Memilih..”

Abby Abadi Dedah Kerja Sebenar Aslam Sara Dua Isteri “Marissa Tak Memilih..”

105
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian daripada Abby Abadi berkenaan pendedahan beliau berkenaan menantu barunya iaitu Aslam yang kini beliau masih ralat dengan keputusan mereka untuk teruskan poligami. Namun beliau meluahkan bahawa beliau sudah meredhai hubungan mereka dan berharap semoga yang baik baik sahaja buat mereka.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Marissa setuju untuk berpoligami tanpa melihat harta Aslam dan siapa sangka pekerjaan Aslam selama ini hanya pemandu e-hailing sahaja. Aslam kini menyara kedua dua isterinya dengan menjadi pemandu grab sahaja dan sedikit side income yang dibuat Bersama isterinya.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HIBGLAM (@hibglam.com.my)


Berikutan itu, Abby menjelaskan bahawa beliau tidak kisah perihal tersebut asalkan pekerjaan yang dilakukan oleh Aslam masih berlandaskan syariah dan halal. Apa apa pun semoga keluarga mereka terus berbahagia di samping keluarga tercinta.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Dah Minta Maaf, Kenapa Aliff Masih Petik Nama Saya Lepas 6 Bulan..- Muaz Zabir
Next article“Saya Tahu Aib Dia Tapi Saya Takkan Balas Sebab..”- Ruhainies

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here