Home Viral “Saya Dah Minta Maaf, Kenapa Aliff Masih Petik Nama Saya Lepas 6...

“Saya Dah Minta Maaf, Kenapa Aliff Masih Petik Nama Saya Lepas 6 Bulan..- Muaz Zabir

67
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian daripada pelakon lelaki yang dikatakan pernah berhubungan dengan Bella Astillah meluahkan asa tidak puas hati terhadap bekas suami Bella iaitu Aliff Aziz yang masih memetik nama beliau sesuka hati pada podcast baru baru ini..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Muaz meluahkan bahawa beliau sudah meinta maaf terhadap Aliff pada November lalu dan terima segala cacian yang dilontarkan Aliff kepadanya. Beliau turut meluahkan bahawa beliau menerima itu kesalahan beliau kerana berhubungan dengan Bella namun hal tersebut sudah ada kata sepakat pada ketika itu dan Aliff sudah memaafkan beliau.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HIBGLAM (@hibglam.com.my)


Berikutan itu, Muaz menyatakan lagi bahawa beliau tidak gemar Namanya sering dipetik oleh penyanyi tersebut dan berharap agar perkara ini dapat dilesaikan dengan baik. Beliau turut mengutarakan bahawa jika masih tidak berpuas hati terhadap dirinya, boleh terus menelefon dirinya sahaja dan tidak perlu menggunakan sosial media..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Tak Payah Nak Gatal Selamatkan Rumahtangga Orang..”- CheTa
Next articleAbby Abadi Dedah Kerja Sebenar Aslam Sara Dua Isteri “Marissa Tak Memilih..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here