Home Viral “Tak Payah Nak Gatal Selamatkan Rumahtangga Orang..”- CheTa

“Tak Payah Nak Gatal Selamatkan Rumahtangga Orang..”- CheTa

98
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Rozita Che Wan atau lebih mesra dikenali sebagai Cheta mula bersuara tegas berkenaan isu penyondol yang cuba menjadi orang ketiga dalam rumahtangga. Beliau menyuarakan pendapat beliau kepada mereka yang diluar sana utnuk tidak masuk campur dalam urusan rumahtangga orang jika ingin selamat.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, CheTa meluahkan bahawa jika ada suami orang ingin meluahkan rasa tidak puas hati akan rumah tangga mereka, bersikaplah secara rasional dengan tidak pedulikan hal tersebut dan tidak ikut campur. Ini merupakan langkah yang lagi selamat untuk mereka yang tidak ingin menimbulkan sebarang masalah di masa akan datang.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, Cheta turut menegur anaknya untuk mendegar nasihat beliau walaupun masih kecil. Apa apa pun nasihat Che Ta membuatkan ramai bersetuju dan semoga teguran dari artis veteran ini dapat membuka mata semua untuk lebih berhati hat idi masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Kita Takleh Terlalu Manja Dengan Orang Takde Adab..”- Caprice
Next article“Saya Dah Minta Maaf, Kenapa Aliff Masih Petik Nama Saya Lepas 6 Bulan..- Muaz Zabir

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here