Home Viral “Kita Takleh Terlalu Manja Dengan Orang Takde Adab..”- Caprice

“Kita Takleh Terlalu Manja Dengan Orang Takde Adab..”- Caprice

95
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari kes invidividu yang menghina anaknya baru baru ni bersemuka di kediamana milik Caprice. Tindakan yang disuruh oleh isterinya untuk melutut meminta maaf itu menjadi kontroversi dan kini Caprice menyatakan satu enyataan demi melindungi isterinya ang kiini menjadi bualan ramai.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Caprice bertindaka sedemikian kerana hal tersebut merupakan verbal 4buse terhadap anak dan isterinya. Beliau turut meluahkan bahawa tidak perlu manja dengan orang tidak beradab dan tidak berakal dalam menghina anak anak yang baru lahir. Beliau turut menyuarakan tindakan isterinya merupakan atu tindakan yang wajar kerana isterinya masih dalam keadaan berpantang.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariz Ramli (@capricedaddycap)


Berikutan itu, netizen memberikan pelbagai komen perihal hal tersebut dan semoga hal ini menjadikan satu pengajaran dan iktibar untuk tidak berbuat demikian di masa akan dating..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleDidi Astillah Dedah Aliff Abaikan Anak Demi NRF “So Podcast Ni Last Plan Korang Ye..”
Next article“Tak Payah Nak Gatal Selamatkan Rumahtangga Orang..”- CheTa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here