Home Viral Didi Astillah Dedah Aliff Abaikan Anak Demi NRF “So Podcast Ni Last...

Didi Astillah Dedah Aliff Abaikan Anak Demi NRF “So Podcast Ni Last Plan Korang Ye..”

120
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Didi Astillah yang mendedahkan perbulan Aliff Aziz Bersama Ruhainies di media social. Susulan daripada podcast yang dilakukan oleh Aliff, Didi tampil kehadapan untuk bersihkan nama kakaknya yang semakin buruk gara gara podcast tersebut. Beliau mengemukakan beberapa bukti bahawa kasih sayang kakaknya kepada Aliff terlalu utuh namun diabaikan oleh Aliff sendiri.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Didi Astillah meluahkan rasa terkilan terhadap Aliff kerana sanggup menipu demi kepentingan sendiri dan ingin melindungi Ruhainies sahaja. Beliau kecewa dengan sikap Aliff yang kini mengabaikan anak anak yang sedang membesar demi kepentingan diri. Berikutan itu, beliau turut menyuarakan layanan Aliff juga turut berubah sepanjang penggabaran eliau Bersama Ruhainies beberapa bulan yang lalu.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, para peminat meluahkan rasa tidak puas hati dengan tindakan Aliff yang sanggup berbuat demikian.Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik tanpa perlu memburukkan mana mana pihak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleIndividu Hin4 Anak Caprice, Melutut Minta Maaf
Next article“Kita Takleh Terlalu Manja Dengan Orang Takde Adab..”- Caprice

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here