Home Viral Individu Hin4 Anak Caprice, Melutut Minta Maaf

Individu Hin4 Anak Caprice, Melutut Minta Maaf

123
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Caprice yang tular berkenaan seorang individu yang memberikan kenyataan yang negative terhadap anaknya. Caprice yang berkongsikan klip tersebut membuatkan amai tidak gemar akan perilaku isterinya yang meminta individu tersebut melutut meminta maaf.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Caprice kelihatan begitu gementar Ketika isterinya lantang bersuara terhadap individu tersebut kerana terlalu amarah dengan Tindakan individu tersebut yang menghin4 anaknya baru baru ni Ketika beliau masih dalam keadaan berpantang. Namun Caprice yang kelihatan keadaan ang semkain tegang itu memberikan dua pilihan terhadap lelaki tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariz Ramli (@capricedaddycap)


Berikutan itu, orang ramai mula tidak berpuas hati dengan Tindakan yang dilakukan oleh isteri Caprice tersebut.Namun Caprice yang berada di situ perlahan membawa lelaki tersebut ke masjid untuk beribadah. Apa apa pun semoga hal ini menjadi pengajaran buat semua di luar sana..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleBella Astillah Tak Malu Bawa Anak Ke Tempat Kerja ” Saya Risau Mereka Kurang Kasih Sayang..”
Next articleDidi Astillah Dedah Aliff Abaikan Anak Demi NRF “So Podcast Ni Last Plan Korang Ye..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here