Home Viral Bella Astillah Tak Malu Bawa Anak Ke Tempat Kerja ” Saya Risau...

Bella Astillah Tak Malu Bawa Anak Ke Tempat Kerja ” Saya Risau Mereka Kurang Kasih Sayang..”

124
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Bella Astillah yang memuatnaik satu klip beliau dimana beliau mengajak para peminat beliau untuk turut serta dalam sebuah event di Kuala Lumpur.Dalam rakaman tersebut jelas kedengaran suara anak anak beliau yang turut serta menemani ibu mereka bekerja dan hal ini membuatkan ramai meluahkan bahawa ketabahan Bella sangat tinggi.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Bella kini tekun mencari rezeki demi anak anak beliau kerana kini beliau memegang status ibu tunggal. Namun beliau turut meluahkan rasa risau terhadap anak anaknya yang mungkin kurang kasih sayang daripada beliau kerana terlalu kuat bekerja pada masa kini. Beliau yang tidak segan membawa anak anaknya turu serta menyatakan bahawa anak anaknya merupakan penghiburnya sewaktu bekerja.

Hal ini boleh ditonton di :

Berikutan itu, Bella kini semakin berseri dan tekun bekerja mnecari rezeki dan berharap agar para peminat beliau menghormati privasi beliau sebagai ibu tunggal. Berikutan itu para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau sekeluarga dan semoga beliau terus berbahagia bersama anak anaknya..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Ini Bukan Wanita Syurga.. Dah Auto Ke Ner4ka Dah Ni..”- Netizen
Next articleIndividu Hin4 Anak Caprice, Melutut Minta Maaf

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here