Home Viral Ada Orang Tak Puas Hati Dengan Puteri Sarah masa buat Live sekali...

Ada Orang Tak Puas Hati Dengan Puteri Sarah masa buat Live sekali Sarah komen padu

176
0

Ada Orang Tak Puas Hati Dengan Puteri Sarah masa buat Live sekali Sarah komen padu

Ramai yang sudah tahu iaitu pelakon, Puteri Sarah Liyana sudah pun bercerai dengan bekas suaminya, Syamsul Yusof dan telah membuat keputusan untuk menarik semula kes saman terhadap bekas madunya, Ira Kazar.

Namun, pelakon filem Lu Pikirlah Sendiri The Movie itu kembali menarik perhatian netizen menerusi satu sesi siaran langsung yang dilakukannya baru-baru ini.

Menerusi potongan video yang tular di TikTok, Sarah yang membaca komen berbentuk kecaman mendedahkan dia sudah pun move on dari penceraiannya dengan Syamsul.

Sarah berkata, dia memilih untuk melupakan segala hal tersebut bagi meneruskan kehidupannya yang kini sedang sibuk dengan menjalani penggambaran di Indonesia.

Apa ni? ‘Sudah-sudahlah fitnah orang, jaga aib diri kau (Puteri Sarah) sendiri jangan sampai terbuka’. Siapa ni? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa orangnya ni?

Ala biasalah tu kalau ada orang cakap bukan-bukan pasal Sarah, kita dah tahu siapa.

Kita tak payah layan orang-orang macam tu sebabnya kita dah bagi apa yang dia nak, kita pun dah move on,

Kita pun dah nak start shooting dekat sini (Indonesia) dan kita pun dah tak kisah dekat sana (Malaysia) apa yang nak jadi.

Bukan itu sahaja, ibu kepada dua orang anak itu juga dilihat mengeluarkan kata-kata berbaur sindiran menerusi sesi siaran langsung itu.

Kita dah sedekah dekat korang, jadi apa lagi yang korang nak? Kalau dah bagi pun masih menyalak lagi jadi maknanya tak tenanglah kan?

Meskipun tidak menyebut mana-mana pihak, rata-rata wargamaya meneka kata-kata yang dilemparkan Sarah itu adalah ditujukan kepada keluarga Ira Kazar.

Lihat klip video di bawah:

@Richëlla van Hátten: Situ area bas memang laju laju weh. Kadang dia selamba duduk lane no 2 dari kanan. Pastu cucuk2 keta. Kita yang kecik ni terpaksa elak sebab takut

@YaZz mUtALiP: Ramai komen bas syarikat ni sering dipandu terlalu laju..ni lah akibatnya apabila membawa penumpang yg tidak bersalah menjadi mangsa..Al-Fatihah..

@Nrfarahani97#: Kekadang bas ni laju . Takut tgok lepas tu suke cucuk2 rapat rapat belah kanan . Sbb nak laju

@Farizwan Fakhri: Allah,bus ni la sy slalu ulang alik singapore-tbs,mmg slalu laju dan cpt smpai

@user4037869083675: La rupanya kt karak die la hero jalanan semua Lane die sapu

@LeeyaYaya: La Holiday mmg aku nobatkan bas paling laju dalam dunia. Selalu naik kuantan – kl, dia tekan minyak kat karak tu mcm takde hari esok.

@Ayam goreng: Taubat dah nak naik LA holidays ni. Laju ya amatt tak ingat penumpang

Sumber: Tiktok

PERHATIAN: Pihak Sinetron Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Sinetron Malaya juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Previous articleRamai Yang Persoal Puteri Sarah Tak Hormat Masa Eddah Sekali Dato Yusof Haslam Buka Mulut
Next articleAda pelawak tanggung bil surau dan masjid sekali Ustaz Kazim dedahkan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here