Home Viral “Ada Yang Genggam Kuat Lengan Saya Pastu Sentuh..”-Dahlia Rizal Luah Rasa Terkilan...

“Ada Yang Genggam Kuat Lengan Saya Pastu Sentuh..”-Dahlia Rizal Luah Rasa Terkilan Dengan Peminat

61
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari model atau influencer yang lebih dikenali sebagai Dahlia Rizal. Beliau yang mempunya ramai peminat kerana kecantikan semula jadi beliau membuatkan ramai yang ingin bergambar dengannya.Namun beliau kini meluahkan rasa terkilan dengan segelintir peminat kerana membuat beliau kurang selesa.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Dahlia Rizal berasa kurang selesa akibat segelintir peminat yang menarik beliau ke sebuah tempat untuk bergambar tanpa izin beliau. Beliau turut meluahkan ada yang mengenggam kuat lengannya dan menyentuh raut wajahnya hingga beliau rasa tidak senang.

Hal ini boleh ditonton di :

Berikutan itu, Dahlia meluahkan rasa di story IG milik beliau dan berharap para peminat beliau lebih menghormati beliau dan meminta secara elok. Beliau turut menyatakan bahawa para peminatnya yang membuat beliau berjaya dan beliau begitu terbuka utnuk bergambar namun perlulah para peminat untuk meminta secara baik dengannya..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“The Real Gunakan Populariti Dengan Betul..”-Netizen
Next articleTahniah! JAWI Minta Aliff, Ruhainies Nikah Hujung Bulan Ni Demi Tutup Malu?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here