Home Viral Tahniah! JAWI Minta Aliff, Ruhainies Nikah Hujung Bulan Ni Demi Tutup Malu?

Tahniah! JAWI Minta Aliff, Ruhainies Nikah Hujung Bulan Ni Demi Tutup Malu?

252
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berhubung kes Aliff dan Ruhainies baru baru ini menjadi perhatian orang ramai. Berikutan itu, JAWI menegaskan bahawa hal tersebut tidak dapat diubah fakta dimana mereka berdua dua di sebuah kondo mewah milik Ruhainies.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, laporan menjelaskan pasangan artis yang dicekup oleh JAWI itu diminta untuk berkahwin. Hal ini kerana mereka perlu mengikut undang undang yang telah dibuat oleh JAWI. Namun begitu, para netizen menegaskan kepada Ruhainies untuk berbuat demikian untuk menutup malu dan aib sebagai seorang wanita.

Hal ini boleh ditonton di :

@bellavew8mg tahniah, alif aziz dan ruhainies akan nikah hujung bulan ni #bellaastillah #alifaziz #ruhainies #fyp #viral #bellaastillahbercerai ♬ Perfect – Instrumental – Guitar Tribute Players


Berikutan itu, kes tersebut masih tiada kenyataan daripada pihak mereka dan semoga hal tersebut menjadi iktibar dan pengajaran buat mereka yang berada di luar sana..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Ada Yang Genggam Kuat Lengan Saya Pastu Sentuh..”-Dahlia Rizal Luah Rasa Terkilan Dengan Peminat
Next article“Habis Interview Aku..”- Anak Amyra Rosli Kantoikan Amyra Waktu Shooting Tarik Perhatian Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here