Home Viral “Habis Interview Aku..”- Anak Amyra Rosli Kantoikan Amyra Waktu Shooting Tarik Perhatian...

“Habis Interview Aku..”- Anak Amyra Rosli Kantoikan Amyra Waktu Shooting Tarik Perhatian Ramai

97
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berhubung klip video Amyra Rosli yang sedang interview dengan TV3 dirosakkan oleh naka sulong beliau sendiri. Hal ini menarik perhatian ramai kerana anaknya pelik dengan kenyataan ibunya yang menyatakan meminta anak anak untuk berus gigi sebanyak 3 kali sehari..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Anaqi iaitu anak sulung Amyra Rosli dan Amar Baharin itu mempersoalkan balik kenyataan yang tidak benar yang dibuat oleh ibunya dengan menyatakan beliau meminta anak anak berus gigi sebanyak 3 kali sehari. Amyra yang terkejut dikantoikan begitu terus membalas kenyataan tersebut dan membuatkan ramai geli hati.

Hal ini boleh ditonton di :

@amarbaharinofficial anak-anak biasanya jujur . #amyramar #fyp #fypã‚· in#ohMommy @TV3Malaysia ♬ original sound – amarbaharin


Berikutan itu, Amyra Rosli berasa sedikit malu namun gelagat ibu dan anak itu mencuri perhatian netizen kerana keakraban mereka terserlah walaupun bersahaja. Apa apa pun semoga ikatan kekluargaan mereka terus terjalin dan semoga urusan Amyra Rosli dipermudahkan.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleTahniah! JAWI Minta Aliff, Ruhainies Nikah Hujung Bulan Ni Demi Tutup Malu?
Next articleInfluencer Nak Sondol Suami Che Ta, Sekali Aaisyah Jawab “Kena Tanya Zain Saidin Dia Nak Ke Tak..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here