Home Viral Aliff Syukri Bengang Kena Sabotaj, Sekali Wak Doyok Beri Respons Panas!

Aliff Syukri Bengang Kena Sabotaj, Sekali Wak Doyok Beri Respons Panas!

97
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh Aliff Syukri yang kini bercita cita untuk menjadi artis nombor 1 tanah air. Klip tersebut menjadi perhatian ramai apabila beliau menyatakan bahawa tahap kesabaran beliau sudah mencapai di tahap maksima dengan pembuat lagu beliau iaitu Amy Ukays.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau menyatakan bahawa beliau hanya menanyakan jika beliau diberikan offer untuk menyanyikan lagu raya pada tahun ini namun Amy mendakwa bahawa beliau sudah tidak ingin membuatkan lagu untuk Aliff Syukri. Hal ini membuatkan Aliff bengang akan kenyataan tersebut dan menganggap Amy cuba menjatuhkan imej beliau sebagai seorang artis.

Hal ini boleh ditonton di :

Berikutan itu, Wak Doyok tampil memberikan komen kepada Aliff agar kekal menyanyikan lagu namun komen tersebut sedikit berbaur sindirin kepada Aliff Syukri. Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik oleh mereka.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleZahirah Macwilson ‘Zoom In’ Muka Sendiri, Tak Malu Tunjuk Wajah Asli
Next article“Baik Je Dia Layan Cik B..”- DSV Kongsi Muka Boyfriend Cik B, Netizen ‘Approved’ Lepas Tengok

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here