Home Viral “Baik Je Dia Layan Cik B..”- DSV Kongsi Muka Boyfriend Cik B,...

“Baik Je Dia Layan Cik B..”- DSV Kongsi Muka Boyfriend Cik B, Netizen ‘Approved’ Lepas Tengok

164
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh DSV berkenaan anak perempuan beliau yang menjadi perhatian ramai dengan gaya terbarunya. Beliau berkongsikan berita bahawa anak perempuannya menerima sejambak bunga dari seorang lelaki yang dikatakan teman lelaki Cik B.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Cik B memperkenalkan kepada beliau bahawa lelaki tersebut merupakan temannya sahaja namun anaknya menerima sejambak bunga ros merah ketika bertemu dengan lelaki itu di sebuah pusat beli belah baru baru ini.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Berikutan itu, para netizen mula memberikan pelbagai komen yang positif dan juga sedikit teguran yang membina kepada Cik B agar lebih fokus kepada kerjaya terlebih dahulu. Apa apa pun air muka lelaki tersebut terlihat tenang dan sangat baik serta sedap mata memandang. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleAliff Syukri Bengang Kena Sabotaj, Sekali Wak Doyok Beri Respons Panas!
Next article“Dah Glamour, Bukak Tudung, Auto Hilang Anxiety..”-Netizen Sindir Mawar Rashid Anggap ‘Gila Populariti’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here