Home Petua Tips Bila MichaeI Ang Beng4ng Dgn AIiff Syukri Dan Bagi Ayat Ped4s ‘Kau...

Bila MichaeI Ang Beng4ng Dgn AIiff Syukri Dan Bagi Ayat Ped4s ‘Kau Tnya Sbelah Pihak Saja Pastu Kau Pergi Post’

183
0

” Salam semua. Apa punya bod#h manusia sekarang. Sila la padam semua posting dan selesai kan hal ni secara berdepan. Jangan la buat kat SO S#AL platform Aku sed1h dan kesian kat arwh.

Tanah tu merah lagi,Anyway to my followers.

I luv u all dan kau orang jangan la buat benda-benda macam ni.

Itu status dimuatnaik oleh Pengarah dan penerbit Michael Ang yang merujuk kepada isu yang sedang hngat diperkatakan sejak semalam yang menarik perhatian warganet.

Meskipun tidak menyatakan dengan jelas kepada siapa luahannya itu ditujukan, namun semua maklum bahawa Michael menuding jari kepada individu yang terlibat dalam isu Aliff Syukri, Ali Puteh dan balu Allahyrham Abam Bocey.

 

Michael Ang ber4ng apabila terdapat individu yang dilihat seolah-olah cuba melaga-lagakan dua pihak dengan berkongsi laporan cerita yang dianggap sebagai berat sebelah.

Lebih terkilan, Michael, 44, berkata, tndakan tidak bertanggungjawab itu melibatkan hal orang yang sudah mninggaI dnia.

” Sepatutnya, tanya balu dia, kemudian tanya adik dia, kalau dia kena mengena dengan keluarga itu. Ini buat satu (pihak) sahaja, lepas tu post (di media sosial), semua orang dah s4lah anggap.

” Kau janganlah tanya sebelah pihak, kau tanya dua belah pihak dan baru kau pi post video, kau buat rumusan. Ini tidak, kau tanya sebelah sahaja, kemudian lagi sebelah bergduh.

” Sekarang semua netizen yang sokong kau akan cakap kau betul, yang sana sokong dia, akan cakap kau yang salah. Kan benda bod#h ni melaga-lagakan orang, bukak aiib semua,” katanya menerusi satu vide0 yang dimuat naik di Instagram miliknya.

Perkongsian Michael itu kemudian menerima pelbagai respons dalam kalangan pengikutnya yang mana rata-rata bersetuju dengan apa yang diutarakannya itu.

Walaupun tidak menyebut sebarang nama dalam posting tersebut, vide0 berkenaan dikatakan mempunyai kaitan dengan isu kntroversi melibatkan antara usahawan Datuk Seri Aliff Syukri dan pelawak Ali Puteh.

Rata-rata warganet memberikan reaksi yang pelbagai.

Ada yang bersetuju dengan Michael Ang yang seakan bengng dengan AIiff Syukri kerana tiada etika kewartawanan dalam menemubual seseorang.

Namun seharusnya isu ini dibincangkan secara dalaman antara Ali Puteh dan balu Allahyrham. Selesai cara baik, bermaafan dan kekalkan ikatan kekeluargaan.

Terdahulu Aliff Syukri memuat naik vide0 yang disiarkan secara langsung menerusi laman sosial Facebook miliknya ketika membuat kunjungan ke rumah balu pelawak Abam, Nor Hidayah Mohd Ali.

Bagaimanapun, video tersebut menimbulkan kekec0han apabila ia menyentuh isu berkaitan peninggalan harta.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : gempak

Previous articleSekian Lama Berdiam Diri Akhirnya Balu Arwh Abam Siti Nurhidayah Tampil Bersuara Sesuatu
Next articleKek Zahirah Macwilson Dan Aiman Tarik Perh4tian, Berb3ntuk Chandelier Turun Dari ‘Langit’ Persis Di K4yangan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here