Home Viral Amira Othman Kongsi Kriteria Lelaki Idaman, “Kenapa Kriteria Yang Last Tu Related...

Amira Othman Kongsi Kriteria Lelaki Idaman, “Kenapa Kriteria Yang Last Tu Related To Someone eh?”

73
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan seorang arttis yang dikenali ramai iaitu Amira Othman yang kini masih dengan status bujang. Beliau disoal dengan kriteria lelaki idaman beliau dan beliau hanya memberikan beberapa kriteria yang buat ramai terkejut..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Amira menjelaskan beliau hanya inginkan lelaki yang bertanggungjawab dalam kehidupan. Beliau juga menyatakan beliau ingin lelaki yang penyabar dan terakhir merupakan lelaki yang mampu membimbing beliau dunia dan akhirat..

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Berikutan itu, Amira turut menyatakan lelaki idaman beliau adalah seperti Afgan yang merupakan penyanyi Indonesia. Apa apa pun semoga urusan jodoh Amira Othman dipermudahkan.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Macam Ni Rupanya Teknik Terapung Shiha Zikir Dekat AJL Tu..”-Netizen
Next article“Gaya Cakap Pon Sombong, Dah Kau Memang Hauk Menyanyi, Terima Jela..”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here