Home Viral “Macam Ni Rupanya Teknik Terapung Shiha Zikir Dekat AJL Tu..”-Netizen

“Macam Ni Rupanya Teknik Terapung Shiha Zikir Dekat AJL Tu..”-Netizen

64
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Shiha Zikir yang menceritakan pengalaman beliau yang mengambil satu idea untuk terapung pada malam AJL38 baru baru ini. Persembahan yang memukau itu membuatkan ramai terkesima melihat beliau terapung tanpa ada sebarang tali.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Shia menjelaskan bahawa beliau memilih untuk terapung pada kali ini. Beliau turu menceritakan pengalaman beliau sewaktu latihan dimana beliau pening kepala dan terpaksa tahan muntah sebab beliau tidak pernah menyanyi dalam keadaan tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiha Zikir (@shihazikir)

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Berikutan itu, Shiha turu menjelaskan bahawa beliau berlatih menyanyi dalam keadaan terapung berkali berkali untuk mendapat satu persembahan yang terbaik buat para peminat beliau.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Puas Hati Kau Jerit Bang..”- Klip Jeritan Farid Kamil Di Taman Tema Air Buat Ramai Pecah Perut
Next articleAmira Othman Kongsi Kriteria Lelaki Idaman, “Kenapa Kriteria Yang Last Tu Related To Someone eh?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here