Home Viral “Puas Hati Kau Jerit Bang..”- Klip Jeritan Farid Kamil Di Taman Tema...

“Puas Hati Kau Jerit Bang..”- Klip Jeritan Farid Kamil Di Taman Tema Air Buat Ramai Pecah Perut

90
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Farid Kamil dan Diana Danielle yang berkongsikan satu klip yang mencuit hati apabila mereka meluaangkan masa bersama di sebuah taman tema air. Kli ptersebut menjadi perhatian apabila caption yang tertera di situ adalah ‘cara memberanikan diri dengan isteri..’.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, parapeminat mula geli hati apabila pasangan tersebut ingin bermain gelongsor air. Jelas kedengaran disitu jeritan halus Farid Kamil sehingga membuatkan isterinya tidak berhenti ketawa melihat gelagat suaminya yang begitu takut pada ketinggian.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Farid Kamil (@faridkamilz)


Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Keakraban pasangan tersebut semakin terserlah dan membuatkan ramai mendoakan mereka menjadi pasangan yang harmoni.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Drummer Termuda Ni..”-Pemain Dram Pembukaan AJL38 Curi perhatian Warganet
Next article“Macam Ni Rupanya Teknik Terapung Shiha Zikir Dekat AJL Tu..”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here