Home Viral “Drummer Termuda Ni..”-Pemain Dram Pembukaan AJL38 Curi perhatian Warganet

“Drummer Termuda Ni..”-Pemain Dram Pembukaan AJL38 Curi perhatian Warganet

126
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan seorang pemain drum yang berbakat dan berjiwa besar yang mencuri perhatian ramai di AJL38 baru baru ini. Beliau yang tidak kekok membuat persembahan pembukaan bersama Shila Amzah dan Vanessa Reynold itu begitu memukau pada malam semalam.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, pemain dram tersebut dikelai sebagai Naimi yang emrupakan pemain dram Search dan beliau merupakan ahli termuda kerana baru berusia 17 tahun. Namun bakat dan kemahiran beliau sangat memukau dan membuatkan beliau sering dipanggil untuk acara acara terbesar.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Remaja, MY (@majalahremaja)


Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Alunan dram yang begitu memukau itu dikatakan adalah hasil didikan dan pembelajaran beliau untuk menjiwai muzik. Apa apa pun ramai mendoakan yang terbaik buat Naimi supaya dapat menjadi seorang pemain dram yang terbaik dan dapat membanggakan nama Malaysia kelak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Waktu Susah Sorang Pon Takde, Amir Dah Juara Kemain Ramai..”- Netizen
Next article“Puas Hati Kau Jerit Bang..”- Klip Jeritan Farid Kamil Di Taman Tema Air Buat Ramai Pecah Perut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here