Home Viral “Waktu Susah Sorang Pon Takde, Amir Dah Juara Kemain Ramai..”- Netizen

“Waktu Susah Sorang Pon Takde, Amir Dah Juara Kemain Ramai..”- Netizen

60
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Amir Jahari yang menceritakan bahawa beliau pernah mengalamai kemurungan selama 3 tahun. Beliau yang nyaris menyerah dalam kehidupan beliau cuab bangkit kembali demi keluarga dan beliau berjaya menghasilkan satu karya agung yang diberi nama Hasrat.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, belaiu telah menjadi juara dalam AJL38 yang berlangsung baru baru ini. Kemenangan yang tidak disangka oleh beliau membuatkan beliau mengucap syukur dengan keputusan yang beliau pernah lakukan untuk bangkit dari kemurungan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFD2Xfc7/

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Apa apa pun ramai mendoakan yang terbaik buat Amir. Amir yang sentiasa merendah diri dalam segala hal tidak kisah akan kehadirang peminat peminat baru dalam kehidupan beliau. Bagi beliau itu merupakan adat dalam sesebuah kehidupan.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Memang Ihram Akan Terbuka Tapi Tak Perlu Upload Nampak…”- Netizen
Next article“Drummer Termuda Ni..”-Pemain Dram Pembukaan AJL38 Curi perhatian Warganet

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here