Home Viral “Memang Ihram Akan Terbuka Tapi Tak Perlu Upload Nampak…”- Netizen

“Memang Ihram Akan Terbuka Tapi Tak Perlu Upload Nampak…”- Netizen

121
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Hafiz Mahamad yangberkongsikan satu pengalaman beliau dan team beliau ke Mekah untuk menunaikan ibadah umrah. Perkongsian tersebut menjadi perhatian ramai apabila ada segelintir netizen menganggap beliau cuba menunjukkan bentuk badannya sahaja.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Hafiz menyatakan bahawa team wanita mereka ingin menyentuh Hajar Aswad. Beliau dan pasukan lelaki yang ikut sekali menunaikan ibadah umrah sedaya upaya membantu jemaah wanita untuk menyentuh Hajar Aswad. Berikutan itu, hal ini menjadikan ramai bersuara kerana menyentuh Hajar Aswad hanya sunat dan jika mudarat, tidak perlu berbuat demikian.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Apa apa pun ramai mendoakan yang terbaik buat mereka dan semoga dapat menunaikan ibadah umrah yang mabrur. Dalam caption Hafiz, beliau ingin menghadiahkan satu tiket umrah kepada yang bertuah..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Dah Popular Di Sydney Sebab Kecantikan Saya Dah Tak Boleh Bawa Bincang..”- Sajat
Next article“Waktu Susah Sorang Pon Takde, Amir Dah Juara Kemain Ramai..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here