Home Petua Tips “Saya Dah Popular Di Sydney Sebab Kecantikan Saya Dah Tak Boleh Bawa...

“Saya Dah Popular Di Sydney Sebab Kecantikan Saya Dah Tak Boleh Bawa Bincang..”- Sajat

123
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Sajat yang kini menetap di Sydney Australia menjadi perhatian ramai apabila beliau berkongsikan detik beliau berarak pada satu acara di Sydney. Beliau menyatakana beliau agak malu namun begitu teruja dipanggil untuk berarak bersama masyaralat di sana.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Sajat yang mengenakan busana seperti seorang puteri itu menayatakan bahawa belia kini semakin popular di Sydney.Berikutan itu, beliau juga menyatakan perarakan yang dilakukan pada ketika itu akan masuk di kaca tv di nagara tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFA74yLC/

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen yang menarik. Namun begitu, Sajat yang pernah menyatakan bahawa beliau sangat merindui tanah tumpah airnya dan kini beliau belajar memasak makanan melayu di sana. Apa apa pun semoga beliau dipermudahkan segala urusan di sana..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Macam Mana Dia Tahu Lagu Puteri Islam..”-Syamel Sindir Busana Ernie Zakrie Raih Perhatian Netizen
Next article“Memang Ihram Akan Terbuka Tapi Tak Perlu Upload Nampak…”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here