Home Viral “Macam Mana Dia Tahu Lagu Puteri Islam..”-Syamel Sindir Busana Ernie Zakrie Raih...

“Macam Mana Dia Tahu Lagu Puteri Islam..”-Syamel Sindir Busana Ernie Zakrie Raih Perhatian Netizen

99
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Syamel yang bergurau senda dengan isterinya yang kini sibuk dengan latihan untuk Anugerah Juara Lagu yang akan berlangsung. Beliau yang cuba bergurau senda dengan menyakat baju yang dipakai oleh isterinya, Ernie Zakrie itu menarik perhatian ramai.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, busana Ernie Zakrie yang sedang memakai pakaian yang serba ringkas berwarna pink dan seiras seperti puteri islam itu menjadi bahan usikan Syamel. Pakain tersebut dipakai untuk sesi latihan vokal sahaja dan kelihatan angat tertutup cantik.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFAnMXHf/

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan mempersoalkan berkenaan Syamel yang tahu akan lirik lagu puteri islam dan mahir mnyanyikan lagu tersebut dengan lunak dan merdu sekali. Apa apa pun semoga pasangan tersebut terus berjaya dan sentiasa bahagia engan cara mereka yang tersendiri..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Ingat Tengah Berlakon, Rupanya Betul Betul..”- Aedy Ashraf Dan Amelia Henderson Berpeluk Dirakam Peminat
Next article“Saya Dah Popular Di Sydney Sebab Kecantikan Saya Dah Tak Boleh Bawa Bincang..”- Sajat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here