Home Viral “Ingat Tengah Berlakon, Rupanya Betul Betul..”- Aedy Ashraf Dan Amelia Henderson Berpeluk...

“Ingat Tengah Berlakon, Rupanya Betul Betul..”- Aedy Ashraf Dan Amelia Henderson Berpeluk Dirakam Peminat

88
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan satu perkongsian mengenai satu pesangan yang menjadi perhatian ramai iaitu Aedy Ashraf dan Amelia Henderson yang kini berlakon bersama dalam sebuah drama yang ditayangkan di kaca tv. Berikutan itu, kisah kontroversi antara mereka yang saling bercinta itu membuatkana ramai mendoakan agar mereka sampai ke pelamin.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, pasangan tersebut dirakam dalam sebuah majlis apabila mereka berpelukan ketika berjumpa dan hal ini membuatkan ramai teruja melihat keadaan tersebut. Amelia yang mengenakan gaun itu sempat berborak sebentar bersama Aedy setlah mereka berpelukan sejenak.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFAbMFuT/

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan menyatakan bahawa kecantikan Amelia yang dikatakan seiras dengan seorang artis iaitu Anna Jobling. Apa ap pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka semoga dapat meneruskan hubungan sehingga ke pelamin dan berjaya dalam kerjaya..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Takleh Lawan Nora Danish Kalau Bab Comel Ni, Muka Kau Pon Dah Berkedut..”- Netizen
Next article“Macam Mana Dia Tahu Lagu Puteri Islam..”-Syamel Sindir Busana Ernie Zakrie Raih Perhatian Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here