Home Viral “Takleh Lawan Nora Danish Kalau Bab Comel Ni, Muka Kau Pon Dah...

“Takleh Lawan Nora Danish Kalau Bab Comel Ni, Muka Kau Pon Dah Berkedut..”- Netizen

147
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Nabila Razali yang berkongsikan satu klip comel demana beliau melakukan aksi Gwiyomi di akaun Tiktok miliknya. Beliau yang kini gemar untuk melakukan klip di Tiktok itu dikecam oleh segelintir netizen yang menyatakan beliau kini sudah tua sehingga nampak keduat pada smile line.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau hanya melakukan klip tersebut untuk menghiburkan para peminat beliau namun klip tersebut pernuh dengan hentaman dari para netizen. Berikutan itu, beliau turut dibandingkan dengan Nora Danish apabila aksi comel beliau pernah dibuat oleh Nora Danish..

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFAVHpFG/

Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan menyatakan bahawa kecantikan seseorang berbeza tidak kira adakah mereka artis atau tidak. Apa apa para peminat Nabila terkejut melihat ketabahan Nabila Razali yang mampu mengatasi kecaman tersebut dan semoga beliau dapat menghiburkan para peminat beliau di waktu yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleMasakan Cincai Intan Najuwa Raih Perhatian,Netizen Terkejut Tengok Harga Set Pinggan
Next article“Ingat Tengah Berlakon, Rupanya Betul Betul..”- Aedy Ashraf Dan Amelia Henderson Berpeluk Dirakam Peminat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here