Home Petua Tips ‘Kasih Syg Seorg Ayah’. Gigih Hantar Anak Dari Nibong Tebal Ke UPM...

‘Kasih Syg Seorg Ayah’. Gigih Hantar Anak Dari Nibong Tebal Ke UPM Dgn Motor

815
0

Baru baru ini ada seorang ayah yang menghantar anaknya ke MRSM dengan motor untuk memulai sesi pembelajaran hinggakan mendapat perhatian warganet.

Yang terbaru ada lagi seorang ayah yang sanggup hantar anak dari Nibong Tebal Pulau Pinang ke UPM untuk pemilihan sukan.

Kasih sayang seorang ayah tiada calang ganti.

Kasih sayang seorang ayah terhadap anak yang tiada galang gantinya.. Sanggup bermotosikal hantar anak dari Nibong Tebal ke UPM untuk sesi pemilihan ke sekolah sukan..

 

 

Tahniah adik Muhammad Alif Hakimi bin Shamsul Rezal 13 tahun dari Kg Sungai Kechil ,Nibong Tebal yang telah berjaya menempatkan diri dalam Ujian Penempatan Ke Sekolah Sukan Malaysia Pahang di Universiti Putra Malaysia hari ini dalam Sukan Ragbi.

Beliau adalah antara senarai pendek negara yang terpilih dan merupakan satu-satunya calon dari Pulau Pinang. Semoga adik Aliff agar terpilih nanti.

Anak didik Cikgu Saufi, Jurulatih SUKMA dalam Sukan Ragbi, sejak dari darjah 4 lagi.

Admin kagum dengan kesungguhan ayah Aliff ni.

Apa yang menarik,Aliff tidak mahu menumpang kenderaan yang akan pulang ke Penang kerana mahu susah senang bersama ayahnya yang tersayang.

 

 

Rata rata netizen memuji kegigihan ayah ini

Subhanallah gigih nya seorang ayah

tahniah

Sumber : susunan admin NV,penang kini

Previous article“Ayat Bro Ckup Bijak,Kalu Jnis Kldai Dvngu Mmg Dah Lama Trkena”.Dah 9 Tahun jaga Mak Skali Ada Org Nak Sc4m Surh beli katil hospital
Next article“Saya pun trkejut papa ckp kami kahwin di Siam,” Serina Sangkal Dakwaan Nik4h di Siam, Percaya Ada Pihak Hasvt Chef Wan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here