“Ayat Bro Ckup Bijak,Kalu Jnis Kldai Dvngu Mmg Dah Lama Trkena”.Dah 9 Tahun jaga Mak Skali Ada Org Nak Sc4m Surh beli katil hospital

Masih ingatkah  seorang lelaki bernama Mohd Fakhrul yang menjaga maknya yang sakit hampir 9 tahun.

Kata katanya untuk mak

Genap 9tahun jaga mak. Macam2 dah lalu 9tahun ni. Sy cuma harap mak boleh bangun je dan boleh panggil nama sy balik betul2..

Nak kena jaga mak 50tahun lagi pun sy rela.. Ya Allah panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan yang baiku buat ibuku, diriku, isteri dan anak, rakan2 sahabat serta seluruh umat Islam. Saat ini mental breakdown. Kekuatan datanglah..

 

Yang terbaru ada sc4.mmer telah menyamar sebagai puan nenda untuk menyediakan katil hospital dan whellchair melalui applikasi whatapp dengan Fakhrul.

Dalan ciapan fb nya,

Pagi2 buta semalam scammer nak sc4.m. Kita yg jaga mak sakit pun nak sc4.m.

Amenda punya sc4.mmer la. Rm40 pun nak sc4.m. Ingat kita bdoh ke, 5tahun buat marketing dan jadi admin.

Setakat sc4.m macam ni. Nak sc4.m sangat jadi la sc4.mmer yang ada falsafah, sekurangnya jadi macam robin hood.

Sc4.m orang buat kegiatan j4.hat untuk bagi balik duit tu kat orang susah.

Ayat punya la cun klau orang tak biasa memang akan percaya..

 

 

 

 

 

Siap Scammer dah bagi nombor akaun

 

 

 

 

Bro sudah la saya tahu bro scammer.Kwan sy polis dengan SKMM.Sy dah ada pengalaman kena Scam.Sy cari kerja penulisan
di alam maya ni macam macam dah hadap bro.Ya ayat bro cukup bijak.Klau jenis kaldai dungu memang dah lama terkena.
Tapi Bro silap org dgn saya.

Saya jaga mak saya dah lama bro,cari makan dengan buat marketing.Lagi si Taufik Abdullah yg kuat scam org guna gmbar budak sakit sy
blh cari maklumat.Ni kan pula bro.Jap je nanti saya cari maklumat bro terima kasih sudi duk lama dalam wasap.

Sy niat tak nak cari psal bro tapi sbb bro sanggup nak scam sy yang jaga mak sakit strok ni.Tak apa sy cari bro salam.

9 tahun jaga mak

Selama 9 tahun jaga mak kena strok Mohd Fahrul dah lali dengan taktik taktik sca.mmer yg cuba memperdaya dirinya.

 

 

Sumber : susunan admin NV.fb Wan Mohd Fahrul Anwar

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*