Home Petua Tips Anak Mahu ‘Mak Baru’, Ibu Shuib Pula Kongsi Syarat Utama Buat Bakal...

Anak Mahu ‘Mak Baru’, Ibu Shuib Pula Kongsi Syarat Utama Buat Bakal Menantu

55
0

Semestinya semua yang kehilangan insan tersayang seperti ibu atau isteri semestinya perasaan rindu itu akan mendatang. Tetapi kehidupan harus diteruskan, tidak salah jika keinginan untuk mengantikan tempat insan yang tiada itu dengan yang lain.

Begitulah apa yang dirasai oleh Talita iaitu anak perempuan Shuib dan Arw4h Sarah Raisuddin. Talita menyuarakan hajatnya untuk mendapatkan ibu baru dan isteri baru untuk ayahnya shuib. Menurut Talita, dia ingin adik seorang lagi yang perempuan seperti dirinya.

Terkini, video tersebut telah ditonton oleh ibu arwah yang sempat bertanya kepada Talita samada sudah bersedia ke hendak mendapat ibu tiri. Katanya lagi, untuk mendapatkan ibu tiri ini banyak kriteria yang perlu dipenuhi supaya boleh menjaga shuib dan anak2 beliau.

Menurut ibu arwah lagi, sanggup ke bakal isteri baru shuib nanti kerana shuib seorang yang kuat makan jadi pukul 2 atau 3 pagi pun dulu arw4h Sarah bangun memasak untuk dirinya. Beliau juga sempat memberikan beberapa nasihat jika ingin perkahwinan kekal dan bahagia.


Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang mempunyai pendapat yang berbeza samada shuib perlu mencari penganti atau tidak. Ada juga yang berpendapat tidak semestinya berkahwin lain tidak sayang tetapi mungkin anak2nya memerlukan kasih sayang seorang ibu.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram sitisarahraisuddin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous article“Tula tak pantang sgt…” Dikec4m Netizen Selepas Dimasukkan Ke H0spital, Wawa Ded4h Cerita Sebenar
Next article“Hari Pertama 2022 Dah Buat Hal” -Jatuh Masa Naik Pentas, Tapi Tindakan Nabila Razali Dapat Pujian Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here