Home Petua Tips “Apa Mas4lah Bibik Makan Tak Semeja? Nak Suruh Duduk Atas Riba Saya...

“Apa Mas4lah Bibik Makan Tak Semeja? Nak Suruh Duduk Atas Riba Saya Ke?” – DSV Pen1ng Kepala Netizen Asyik Cari P4sal!

69
0

Usahawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) meluahkan rasa tidak puas h4ti terhadap segelintir netizen yang sering mencari ‘kesil4pan’ berkaitan dirinya.

Menerusi hantaran video terbaharu di laman sosial Intagram (IG), DSV mengulas mengenai pembantu rumah tidak makan semeja ketika waktu berbuka puasa.

“Awak semua ni tak ada kerja ke? Cari pas4l nak mengvtuk saya…Apa masalah bibik makan tak semeja dengan saya? Awak nak suruh bibik duduk atas riba saya ke?

“Saya bagi bibik makan, waktu saya makan juga waktu berbuka…Mereka makan di meja sebelah sana saya di meja sini dengan tenangnya, saya tak faham lah lagipun mereka makan dengan kakak saya Mok Jah, macam satu family.

“Apa mas4lah, ada mas4lah ke?,” luah DSV.


Sebelum ini, DSV memuat naik videp pendek di IG Story ketika berbuka puasa di kediamannya, bagaimanapun kandungan berdurasi 15 saat itu telah menjadi tular di aplikasi TikTok.

Menurut DSV, beliau terkejut individu yang menularkan video tersebut telah menggunakan tajuk yang keterlaluan sehingga mengundang kec4man dan menjadi fitn4h.

“Baru baru ni saya UPDATE STORY berbuka puasa bersama keluarga saya di rumah, dalam story tersebut nampak bibik saya dan kakak saya ( MOK JAH ) makan di berlainan meja.

“Yang mengejutkan saya , tiba tiba video story durasi 15 saat itu VIRAL di tiktok dengan caption : ‘BIBIK MAKAN MEJA LAIN , TAK SETARAF’

“Saya faham zaman sekarang orang nak VIRAL sampai sanggup buat CONTENT CONTENT sebegini tanpa usul periksa sehingga mengundang fitn4h dan kec4man. Kalau tak ada perkara baik yang nak di kongsikan dan diperkatakan, lebih baik diam,” katanya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Gempak

Previous article“Peng0rbanan seorang ayah,” – [VIDEO] Lelaki gigih lindung anak dip4ngku atas motor dari cuaca p4nas
Next article[VIDEO] “Akib4t susah bangun sahur” – Gelagat ayah pula bikin dek4h joget depan bilik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here