Home Petua Tips “Peng0rbanan seorang ayah,” – Lelaki gigih lindung anak dip4ngku atas motor...

“Peng0rbanan seorang ayah,” – [VIDEO] Lelaki gigih lindung anak dip4ngku atas motor dari cuaca p4nas

61
0

Kasihnya ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa. Itulah bait mutiara kata yang sering dituturkan dari zaman ke zaman. Kasih seorang ayah, sanggup berk0rban apa sahaja untuk memberikan yang terbaik untuk anaknya.

Kasih sayang seorang bapa sememangnya tidak dapat dinafikan lebih-lebih lagi terhadap anak-anak. Kadangkala perbuatan kecil yang dilakukan bapa kita sangat menunjukan betapa sayangnya pada anak-anak walaupun tidak diluahkan menerusi kata.

Baru-baru ini menerusi laman Tiktok, tular satu video yang memaparkan seorang penunggang motosikal sedang memangku anak kecilnya yang kebetulan berhenti di hadapannya sementara menanti persimpangan lampu isyarat bertukar hijau.

Memandangkan cuaca yang panas terik, menutup wajah si cilik terbabit dengan sehelai kain bagi mengelakkannya daripada terkena matahari, dan kanak-kanak tersebut kelihatan diam saja dalam pangkuannya.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 116k tontonan, 9.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dengan pengorbanan lelaki tersebut terhadap anaknya.

Malah, ada yang mendoakan mereka supaya dipermudahkan segala urusan dan sentiasa dimurahkan rezeki.

Komen netizen:

Sumber: Tiktok maliquemic

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : www.sinarviral.kini.blog

Previous articleTumpang rezeki anak… Wanita ini ‘j3ntik’ hati netizen, bergegas ke ATM keluarkan duit demi basikal oren
Next article“Apa Mas4lah Bibik Makan Tak Semeja? Nak Suruh Duduk Atas Riba Saya Ke?” – DSV Pen1ng Kepala Netizen Asyik Cari P4sal!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here