Home Petua Tips Bantu M4ngsa Banjir, Rosyam Nor Dapat Sponsor Waterjet! Terbaik Datuk!z

Bantu M4ngsa Banjir, Rosyam Nor Dapat Sponsor Waterjet! Terbaik Datuk!z

53
0

Pelakon dan penerbit Datuk Rosyam Nor, berbesar hati apabila jenama waterjet terkemuka keluaran German menaja peralatan tersebut untuk membantu membersihkan rumah m4ngsa banjir.

Rosyam berkata, pada mulanya beliau mahu membeli beberapa unit waterjet untuk tujuan pembersihan, tetapi tidak menjangkakan dia diberikan gadget tersebut secara percuma.

“Terima kasih @karchermalaysia bermurah hati membantu sponsor Water Jet Terbaik Keluaran German bagi team saya membantu membersihkan rumah yang kena bencana banjir

“Mula mula aku datang nak beli. Tapi bila Boss dia tau aku nak tolong m4ngsa banjir dia dengan berbesar hati sponsor,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rosyam Nor (@iamrosyam)


Sementara itu menerusi hantaran di Instagram (IG), Rosyam bersama kumpulannya sudah bersedia untuk menjalankan misi bantuan mereka.

Di ruangan komen, ramai pengikut memuji usaha Rosyam dan tidak kurang juga yang mengaitkan dengan isu tular sumbangan RM1,000 untuk seunit waterjet, oleh sebuah parti politik.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleMisha TerkiI4n Ada Pihak Menyarankan Hiburan Dikurangkan Hanya Kerana Negara Dilanda Musib4h
Next articleBertuah badan! Baru usia 2 tahun, satu famili kumpul duit nak hadiahkan ‘lori’… paling mencabar saat angkut masuk Bezza!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here