Home Viral Baru je dapat kereta semalam, tak sangka ini lagi hadiah yang Bell...

Baru je dapat kereta semalam, tak sangka ini lagi hadiah yang Bell Ngasri dapat,lebih mewah

215
0

Baru je dapat kereta semalam, tak sangka ini lagi hadiah yang Bell dapat,lebih mewah

KEMENANGAN bersejarah Bell Ngasri di Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-35 (ABPBH35) pada 21 Julai lalu menjentik hati pemilik syarikat kenderaan DTC Motors untuk menghadiahkan sebuah kereta kepada aktor berkenaan.

Afendy Wahid berkata, dia mengambil keputusan menaja selepas melihat tiada sebarang pihak berbuat demikian selain merasakan pelakon dan pelawak itu layak menerima hadiah tersebut.

“Sabtu lalu saya ada berborak dengan kawan di pejabat tentang kemenangan Bell Ngasri di ABPBH35… terdetik pula masa itu nak hadiahkan sebuah kenderaan memandangkan tiada orang menajanya.

“Nak dijadikan cerita kawan saya ada hubungi Isnin lalu selepas mendengar penyampai Hot FM memaklumkan jika ada pihak mahu menaja Bella.

“Terus cepat-cepat kami hubungi radio dan maklumkan nak taja… semuanya secara spontan,” katanya ketika dihubungi mStar pada Khamis.

Enggan mendedahkan butiran mengenai kereta bakal diterima pelawak berkenaan, Afendy memaklumkan kenderaan itu bernilai RM200,000.

Jelas Afendy, kereta itu nanti pasti akan memberi keselesaan bukan sahaja kepada Bell tetapi buat keluarganya.

Majlis penyerahan kenderaan itu akan diadakan pada Isnin ini.

“Buat masa ini kami rahsiakan dulu… semuanya akan terungkap pada hari Isnin nanti.

“Anggaran harga dalam RM200,000 tapi tak termasuk roadtax dan insurans… Tapi kita tapau habis kira siap dengan jaminan, dan tambah beberapa aksesori. Semua siap dan Bell tak payah buat apa-apa pun.

“Kereta kami mestilah kereta import sesuai dengan dia dan keluarga. Bolehlah dia buat ambil anak sekolah, meriah sikit,” ujarnya.

Dalam pada itu, Afendy mengakui anak mereka berkawan rapat memandangkan berada di satu sekolah yang sama namun itu bukan penyebab untuknya memberi kereta kepada pelawak berkenaan.

Malah mengakui dirinya sememangnya meminati pelawak berkenaan sekali gus turut turut menyumbang undi bagi kemenangannya di ABPBH35.

“Kebetulan, tapi jangan salah anggap yang kita nak taja macam dah rancang atau apa. Itu semua kebetulan yang anak kami kenal satu sama lain dan berkawan rapat.

“Mereka satu sekolah yang sama tapi berlainan kelas. Saya memang minat lakonan Bell… saya pun ada mengundi ABPBH35,” luahnya.

Pada 21 Januari lalu, Bell atau Ngasrizal Ngasri, 43, mencipta sejarah apabila menerima trofi berkenaan selain memenangi kategori Artis Komedi Popular.

Ia merupakan pencalonan kali pertama Bell menerusi anugerah itu sejak bergelar pelakon.

Rezeki Bell Ngasri merasa pandu kereta import harga RM200,000 – “Boleh guna ambil anak balik sekolah”

Sumber : Mstar

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
Previous article“Saya ada tegur dia”,Akhirnya Ayah Siti Sarah Dedah Perangai Shuib Sejak Khwin Dgn Watie
Next articleSelepas bercerai talak satu sekali Nurul Shuhada sebut nama Puteri Sarah,rupanya ini sebabnya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here