“Baru Nak Apply” – Harith Iskander Teringin Nak Jadi PA Datuk Seri Vida, Tapi Netizen Kata Harith Pvcuk Tua

Baru-baru ini, kec0h di laman sosial apabila usahawan popular, Datuk Seri Vida memuat naik status mencari seorang pembantu peribadi atau PA.

Sungguhpun gaji bulanan yang ditawarkan berjumlah RM10,000 sebulan, namun, kriteria lain yang perlu ada pada calon PA tersebut dilihat menj3ntik hati netizen.

Menurut Vida, dia memerlukan seorang PA lelaki berstatus bujang, berusia 25 hingga 30 tahun dan yang paling penting mempunyai rupa paras yang kacak.

Begitupun, ramai dalam kalangan netizen yang dilihat memberi respons terhadap kriteria yang diingini oleh Vida dalam mencari seorang PA.

Ada yang mendakwa diri mereka tidak cukup kacak untuk mencuba dan secara sarkastik mem3rli Vida dan bertanya adakah dia sebenarnya mencari ‘anak ikan’.


Hal pencarian PA itu sampai ke pengetahuan pengacara popular Harith Iskander. Berkongsi laporan berita tentang hal berkenaan di Instagramnya, Harith mend4kwa yang sebenarnya ingin mencuba nasib memohon kerja sebagai PA usahawan tersebut.

“Baru nak apply, tapi sedar yang saya tak kena dengan semua kriteria. Ch1s Bed3bah! Kalau saya kenal DSV beberapa abad lepas… mungkin perkara akan jadi lain hari ini,” tulisnya pada ruangan kapsyen.


Salah seorang pengikut Harith bertanya kembali di ruangan komen mengapakah kriteria PA yang dicari merupakan lelaki muda yang kacak.

Sementara itu, ada juga yang sempat berseloroh dan meminta Harith untuk mencuba jika Vida mahukan seorang genie (merujuk kepada J1n dalam kisah dong3ng).

Meninjau komen-komen yang ditinggalkan di sebuah forum hiburan pula, ada yang menyifatkan Harith sudah agak berusia untuk menjadi PA Vida.

Terdahulu, Vida menjadi topik bualan hangat netizen apabila kononnya ingin berkahwin dengan seorang usahawan muda iaitu Iqbal.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*