Home Petua Tips “Wah Hebat Kau Dik” – Comel je dia gulung roti tu

“Wah Hebat Kau Dik” – Comel je dia gulung roti tu

68
0

Roti Canai merupakan makanan kegemaran ramai jika waktu pagi. Ramai orang suka bersarapan dengan roti canai kerana. Selalunya roti canai ini hanya didapati di kedai mamak tetapi kini ramai sudah menjualnya.

Sering kali jika roti canai ini kita kaitkan dengan kedai mamak kan tetapi sebenarnya ramai je penjual orang melayu yang ramai menjualnya sejak berpuluh tahun dahulu.

Satu video telah tular di aplikasi Tik Tok apabila kandungan video tersebut adalah tentang roti canai. Seorang gadis yang pandai menebar roti canai. Walaupun masih muda tetapi sangat hebat menebar roti canai.

Ianya telah mendapat beribu tontonan dan komen daripada netizen kerana kebiasaan kita dapat lihat pekerjaan tersebut hanya dimonopoli oleh orang lelaki tetapi sekarang seorang gadis muda yang cantik pun dah pandai.

Video:

Menjengah ke ruangan komen ramai netizen yang memuji kehebatana anak gadis tersebut yang pada usia muda sudah pandai menebar roti canai dan dah la pandai menebar roti, cantik pulak tu kan.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous article“Baru Nak Apply” – Harith Iskander Teringin Nak Jadi PA Datuk Seri Vida, Tapi Netizen Kata Harith Pvcuk Tua
Next article“Kalau sampai j0doh esok lusa pun boleh kahwin,” – Lima tahun menduda, Along Cham tak tutup pintu hati cari pasangan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here